pengar.

här kommer ett bra tips till er som vill tjäna pengar i fattiga tider. idag var hade jag och min kusin S en loppis på vindelns marknad. där sålde vi kläder som vi inte ville/kunde ha och andra saker som vi inte behövde. trots att avgiften för att vara med på marknaden och bensin till och från vindeln tillkom så tjänade jag ändå över 800 kr på att ha loppis. så det är verkligen ett supertips för er som vill tjäna lite pengar. för egentligen hur hemskt mycket kläder har man inte liggande i garderoben som aldrig blir använda? jag har i alla fall haft mycket av den varan. så att ha en loppis är både ekonomiskt och ekologiskt då du tjänar pengar och kläder som redan är producerade får en ny ägare och blir använda. bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0